Incepand de anul trecut, nu mai exista vacanta perfecta, iesire in natura sau petrecere cu prietenii fara selfie-uri. Insa pe langa rolul de a impartasi cu alte persoane amintirile placute, fotografiile postate pe Instagram, Twitter, Flickr sau Pinterest au devenit o baza de date din ce in ce mai accesata de departamentele de marketing si de agentiile de publicitate.
Companii precum Ditto Labs folosesc programe digitale de scanare a fotografiilor pentru a identifica logourile produselor prezente in cadru, starea de spirit a persoanelor si cadrul general al imaginii cu scopul de a alcatui baze de date destinate analistilor din marketing.
Alte companii, cum ar fi Piqora, stocheaza imaginile timp de cateva luni pe servere proprii pentru a identifica un anumit trend in randul consumatorilor.
Companii precum Ditto Labs folosesc programe digitale de scanare a fotografiilor pentru a identifica logourile produselor prezente in cadru, starea de spirit a persoanelor si cadrul general al imaginii cu scopul de a alcatui baze de date destinate analistilor din marketing.
Alte companii, cum ar fi Piqora, stocheaza imaginile timp de cateva luni pe servere proprii pentru a identifica un anumit trend in randul consumatorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu