14.10.2014

V. Ponta despre declaraţiile lui T. Băsescu: Sunt minciuni. Am respectat legile şi mi-am servit ţara

Premierul Victor Ponta a declarat marți că afirmațiile președintelui Traian Băsescu potrivit cărora liderul social-democraților a fost ofițer acoperit SIE în perioada 1997-2001 sunt "minciuni".

$article.media.images[0].description

Premierul Victor Ponta a declarat, marţi dimineaţă, că declaraţiile lui Traian Băsescu de luni seara  sunt ”numai minciuni”. Şeful Executivului a apreciat că preşedintele este ”extrem de tulburat şi frământat şi România nu mai trebuie să depindă de tulburările unei persoane”.
"După ce am terminat Facultatea de Drept, în 1995, și până azi sunt 20 de ani, de fiecare dată am respectat legile țării. Mi-am servit țara ca magistrat, ca deputat, ca ministru și o voi face la fel ca președinte al României", a afirmat premierul, citat de Agerpres.
Ponta a precizat că, dacă în acest caz sunt indicii că a fost încălcată legea, există instituţii care să tragă la răspundere pe cel ce a făcut acest lucru: "Eu cred că există în România instituții ale statului, justiție cu siguranță, care, dacă cineva a încălcat legea, îl va trage la răspundere", a spus premierul.
Preşedintele Traian Băsescu a declarat, luni, că Victor Ponta a fost ofiţer acoperit al SIE în timp ce era procuror, iar acest fapt reprezintă "o ilegalitate constituţională" şi "o incompatibilitate".
Președintele a explicat că premierul Victor Ponta a fost ofiţer acoperit SIE în perioada 1997 — 2001, fapt care explică ''propulsarea'' acestuia la Parchetul General.  ''Victor Ponta trebuie să recunoască că în perioada 1997 — 2001 a fost ofițer acoperit al SIE (...). A fost ofițer SIE, ceea ce explică și propulsarea lui de la parchetul de la judecătoria de sector direct în Parchetul General'', a spus șeful statului la o emisiune tv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu