14.10.2014

NELINIŞTE la Real: Ancelotti ameninţă cu DEMISIA!

NELINIŞTE la Real: Ancelotti ameninţă cu DEMISIA!

Carlo Ancelotti a acordat un interviu fără perdea pentru presa din Spania. Italianul a vorbit despre Di Maria, Cristiano Ronaldo și Xabi Alonso. Mai mult de atît, tehnicianul italian l-a anunțat pe Florentino Perez că își va da demisia în cazul în care i se va cere să favorizeze un jucător.
Despre Di Maria: ”A cerut foarte mulți bani să rămînă la Real Madrid. S-a dus la Manchester United să cîștige un salariu mai mare”
Despre Xabi Alonso: ”El a cerut să plece de la Real. Noi i-am respectat decizia și l-am lăsat. Într-un fel e bine pentru Kroos și James că pot evolua mai multe minute fără Xabi la echipă”
Despre Cristiano Ronaldo: ”Este dificil să spun că este cel mai bun jucător din toate timpurile pentru că timpurile se schimbă. Este cel mai bun la ora actuală, dar nu pot să-l compar cu Pele sau Maradona. Cînd îl am pe Cristiano în teren pot să spun că încep meciurile de la 1-0”
Despre Florentino Perez: ”Dacă Florentino Perez îmi cere să favorizez un jucător în clipa următoare îmi dau demisia!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu