14.10.2014

Cameron Diaz face orice pentru job: Oamenii mi-au vazut fundul

Cameron Diaz face orice pentru job: Oamenii mi-au vazut fundulFoto: fanpop.com
Cameron Diaz, care deja a aratat multi centimetri de piele in recentul "Sex Tape", a declarat ca este deschisa scenelor nud din filme, atata vreme cat acestea ajuta la transmiterea unui mesaj si sunt utile pentru "povestea" pe care o spune pelicula.
Actrita in varsta de 42 de ani a spus raspicat, intr-un interviu recent: "Oamenii mi-au vazut fundul. (...) Nu ma opun scenelor nud, atata vreme cat fac parte din poveste".

"Voi face tot ce trebuie, daca e nevoie", a completat ea, conform ContactMusic.

Actrita a atacat si un alt subiect, pe cel al maritisului si copiilor, explicand ca nu se lasa influentata de societate in viata sa personala.

Cameron Diaz, stransa cu usa: Ai fost sau nu cu Drew Barrymore? Raspuns neasteptat

Aceasta a afirmat pentru editia de noiembrie a revistei Marie Claire ca nu lasa publicul sa decida cand si daca va avea copii. "Traim intr-o societate in care toata lumea are copii, asa ca toti se asteapta de la ceilalti sa aiba, la randul lor. Exista perceptia ca vedetele trebuie sa fie la fel ca toata lumea, asa ca oamenii spun: 'Am copii, ea de ce nu are?'. Insa nu voi face ceva doar pentru ca asa se asteapta de la mine". "Daca se va intampla sa am o familie, atunci se va intampla", a conchis ea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu