17.10.2014

Mircea Sandu ataca dur dupa declaratiile lui Burleanu: Un impostor, un bolnav...

Mircea Sandu ataca dur dupa declaratiile lui Burleanu: Un impostor, un bolnav...Foto: Libertatea

Mircea Sandu a reactionat dur dupa declaratiile pe care presedintele Federatiei Romane de Fotbal, Razvan Burleanu, le-a facut, vineri, in conferinta de presa organizata cu ocazia despartirii de Victor Piturca.
Fostul presedinte al FRF a declarat ca Razvan Burleanu este "un impostor" care a prejudiciat Federatia cu 1,1 milioane de euro.

"Acest impostor nu realiza ca eu am fost la DNA, in legatura cu cazul Craiova sau declaratiile lui Iancu, si eu am castigat procesul. Dar impostorul asta o sa ajunga la DNA. Fara sa aiba aprobarea Comitetului Executiv, nu mai spun de clauze, acest impostor a lezat interesele FRF cu 1.1 milioane de euro. Acest lucru il va aduce la DNA. Presedintele FRF nu are dreptul sa semneze contracte mai mari de 50.000 de euro. El a platit deja catre jucatori. A prejudiciat FRF cu 1.1 milioane de euro si va avea plangeri penale. Daca nu se sesizeaza Comitetul Executiv, inclusiv ei vor avea plangeri.", a spus Sandu la Dolce Sport.

Burleanu: Am ales noul selectioner. Gest neasteptat al lui Victor Piturca

Apoi, Mircea Sandu a continuat atacurile dure la adresa lui Razvan Burleanu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu