15.10.2014

FOTO EXCLUSIV! Vacanta venetiana cu peripetii pentru Gabi Cristea si Tavi Clonda! Prezentatoarea de la "Te vreau langa mine"si iubitul ei au fost la un pas sa piarda avionul si sa ramana in Italia!


Gabi si Tavi, romantici la Venetia
 
Gabi Cristea si Tavi Clonda au sarbatorit un an de iubire la Venetia, orasul indragostitilor. “Ne doream sa mergem undeva, numai noi doi, si sa petrecem cateva zile romantice, iar Italia ni s-a parut cea mai potrivita destinatie. Asa ca nu am stat niciun pic pe ganduri si, cand am avut un mic moment de respiro in program, ne-am luat vacanta si am plecat sa ne bucuram de relatia noastra”, ne-a declarat Gabi Cristea.

In Piata San MarcoVedeta a purtat masca venetianaTavi a incercat si tinutele dogilor“Am stat trei zile la Venetia, la un hotel amplasat chiar in celebra piata San Marco! A fost minunat, pot spune cu mana pe inima ca a fost cea mai frumoasa vacanta din viata mea. Toata escapada  a fost un amestec de cultura si de romantism si abia astept sa ma mai intorc in orasul acesta minunat", a spus prezentatoarea.
Inainte de a urca in gondolaO masa doar in doiUn aperol in romantica Venetie, chiar pe canaleO masa de pesteO inghetata de indragostiti"Nu am ratat plimbarile cu gondola noaptea, restaurantele de pe canale sau stradutele pitoresti din apropierea orasului. Am mers sa vedem si Palatul Dogilor, Basilica San Marco sau biserica “San Giorgio Maggiore”, iar intr-una din zile, ne-am dus cinci ore pe insulele din apropiere, Murano, Burano si Torcello! O nebunie…”, a povestit vedeta.
Cei doi au luat masa la restaurante de fite, unde si-au facut prieteniUn trandafir pentru GabrielaUltima plimbare prin orasTotusi, in tot romantismul Venetiei a existat si tensiune! “In dimineata in care ne intorceam spre Bucuresti, am intampinat o mica problema pana la aeroport. Vaporetto care ne transporta a avut o intarziere de o jumatate de ora si am fost la un pas sa nu mai ajungem la timp in tara. Daca pierdeam zborul de la sapte dimineata, cu siguranta, nu as fi reusit sa moderez emisiunea “Te vreau langa mine”, iar Tavi sa fie pe scena cu bandul. Din fericire, totul s-a rezolvat si nu am pierdut avionul, iar la final, toata lumea a fost multumita”, a conchis bruneta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu