12.10.2014

Mirel Mircea Amaritei - De ce vrea sa fie presedinte

Mirel Mircea Amaritei - De ce vrea sa fie presedinteFoto: Facebook/Partidul Prodemo

Mirel Mircea Amaritei, candidatul partidului Prodemo la alegerile prezidentiale din noiembrie, spune ca vrea sa ocupe scaunul de la Cotroceni pentru ca, in ultimii 25 de ani, competitia electorala a fost "un circ".
"Speram sa se ia in serios aceasta competitie electorala care de 25 de ani a fost doar un circ si cred ca ne-am saturat cu totii sa asistam la tot felul de scenarii", a declarat Amaritei.

Totul despre candidatul Mirel Mircea Amaritei

Acesta a explicat modalitatea prin care a fost infiintat partidul Prodemo, apelandu-se la subconstientul romanilor.

"Am fost numit si 'Misteriosul', ca si partidul. Asa este strategia de partid. Noi asa am hotarat, cand am creat acest partid. El a fost creat pe alte principii si procedura de creare este atipica, fata de cum se procedeaza de obicei. Eu detin si calitatea de presedinte al Institutului de Cercetare Studii Comportamentale si Biometrie. In cadrul Institutului am facut niste cercetari socio-comportamentale. Am folosit aparatura medicala la vremea aceea, acum utlizam aparatura mai sofisticata, mai moderna, pentru a studia subconstientul consumatorului.

(...) Intr-o minunata seara, am luat decizia de a efectua un studiu avand ca produs o formatiune politica afland in acest sens ce doreste romanul de la un partid politic si cum vrea sa arate o formatiune perfecta, studiind subconstientul acestuia. In cadrul unui test, respondentul este pus in fata unui monitor, in care se deruleaza diverse semne si imagini. Aparatura receptioneaza semnalele transmise de creier, ca reactie la stimulii vizuali si auditivi.

Rezultatele testului sunt interpretate in baza unui algoritm. Tot prin testare socio-comportamentala s-a stabilit si simbolulul partidului, spirala dacica, incadrata de un patrat de culoare rosie, chiar si culorile insemnelor formatiunii le-am stabilit in urma acestei cercetari", a spus Mircea Mirel Amaritei, sambata, la Realitatea Tv.

Alegeri prezidentiale 2014: Si-a depus candidatura si liderul Prodemo

Lider al unui partid relativ nou, infiintat in anul 2012, Amaritei nu s-a remarcat pe scena politica, dar spera ca ceilalati competitori sa ii ia in serios candidatura.

Alegeri prezidentiale 2014: Lista candidatilor inscrisi in cursa

"Speram ca aceia care candideaza sa trateze cu responsabilitate acest demers", a mai declarat Mirel Mircea Amaritei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu