10.10.2014

Del Bosque ramane calm dupa infrangerea cu Slovacia

Del Bosque ramane calm dupa infrangerea cu Slovacia

Selectionerul Spaniei, Vicente del Bosque, nu s-a alarmat dupa prima infrangere inregistrata denationala iberica in preliminarii din 2006 incoace.
Tehnicianul ibericilor a declarat ca nu se astepta sa piarda la Zilina, locul unde a avut loc intalnirea cu Slovacia (scor 2-1), din grupa C din preliminariile Euro 2016.

"Nu ma asteptam deloc la acest rezultat. Acesta este fotbalul.I-am presat chiar daca nu am facut o partida mare. Nu putem sa le reprosam nimic jucatorilor. Am avut multa rabdare, dar nu am avut precizie, iar portarul lor a fost extraordinar. Este adevarat ca puteam fi mai atenti in atac, dar la o actiune frumoasa a lor a venit al doilea gol", a spus Del Bosque.

In legatura cu atitudinea jucatorilor, antrnorul nationalei a conchis: "Nimanui nu-i place sa piarda, dar nimeni nu poate sa spuna ca a fost o lipsa de vointa. Toti s-au batut si au luptat. Am pierdut si acestea sunt circumstantele fotbalului. Este prima infrangere dupa 28 de meciuri de calificare. Nu cred ca suntem pe o panta descendenta".

Dupa doua etape, Spania ocupa locul 2 cu 3 puncte, avand o victorie 5-1 cu Macedonia si o infrangere cu lidera grupei Slovacia 6p.

In etapa urmatoare, Spania va juca tot in deplasare, cu Luxemburg. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu