11.10.2014

Marele vis al lui Nicole Kidman, dupa suferintele teribile prin care a trecut

Marele vis al lui Nicole Kidman, dupa suferintele teribile prin care a trecuteva

Nicole Kidman, mama a patru copii, a declarat intr-un recent interviu ca visul sau cel mare este de a ramane din nou insarcinata.
Actrita are doi copii infiati din precedenta casatorie cu Tom Cruise si doi copii biologici rezultati din casatoria cu actualul sot, Keith Urban, doua fete de 6, respectiv 3 ani. Din cauza numeroaselor probleme de care s-a lovit in timpul primei sarcini, a doua fetita a fost nascuta de o mama-surogat.

"In fiecare luna sper sa raman insarcinata. As sari de bucurie, dar nu se va intampla. Am deja 47 de ani. Pe de alta parte, bunica mea avea 49 de ani cand a nascut ultima oara", a spus actrita, citata deEva.

"Am incercat tot ce era posibil. Am avut parte de avorturi spontane, sarcini extrauterine, multe proceduri in vitro nereusite, tratamente hormonale si te miri ce. Am esuat de atatea ori, incat chiar sunt dezamagita. De aceea, cand am ramas insarcinata cu Sunday, (prima fetita a cuplului Kidman-Urban - n. red.), am crezut ca-i o minune", a incheiat Kidman. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu