13.10.2014

Melescanu: Nu am niciun schelet in dulap, nicio acuzatie de coruptie. De ce vrea sa fie presedinte

Melescanu: Nu am niciun schelet in dulap, nicio acuzatie de coruptie. De ce vrea sa fie presedinte

Fostul sef al SIE Teodor Melescanu a explicat, luni seara, motivele pentru care candideaza la cea mai inalta functie in stat si a enumerat cateva dintre "atuurile" sale in cursa pentru Cotroceni, unul dintre ele fiind ca "nu are nicio acuzatie de coruptie".
"Sunt si jurist si in acelasi timp sunt si un om care are responsabilitatea lucrului pe care il face. Nu am niciun schelet in dulap, nicio acuzatie de coruptie", a spus Melescanu, la Digi 24, aratand, totodata ca ar putea colabora cu oricine in ipoteza in care ar castiga fotoliul prezidential.

Melescanu, mentionat in dosarul lui Uioreanu. Trebuia sa intervina pentru "cartita" din SRI

"As face echipa cu oricine. Sunt unul dintre putinii oameni politici din Romania care nu s-a certat cu nimeni, nu am datorii fata de nimeni si pot lucra cu oricine, asta e atuul meu cel mai important. Am lucrat prima parte a vietii in diplomatie si am inteles ca negocierea este opusul conflictului.

Am sanse bune in sensul ca am intrat tarziu in cursa, va trebui sa fac un efort mult mai mare decat ceilalti candidati si in al doilea rand pentru ca nu am in spate o structura de partid, ceea ce e un dezavantaj, dar si un mare avantaj. Nu voi avea datorii fata de nimeni, fata de niciun partid, nu ma va trage nimeni de maneca, 'domn' presedinte, trebuie sa facem asa ca e in interesul partidului'", a mai spus Melescanu.

Teodor Melescanu: Razboiul bate la usa! Doresc guvern de uniune nationala. De ce ar demisiona in 2016? Interviu video

Fostul liberal nu considera ca faptul ca a intrat in campanie direct de pe fotoliul de sef al SIE este un lucru ce s-ar putea intoarce impotriva sa: "Este unul dintre marile mele atuuri - informatiile pe care le am sunt numai pe politica externa".
 


Cat despre religie, Melescanu spune ca nu va folosi aceasta tema in campanie si nici nu se va folosi de evenimentele religioase pentru a castiga voturi.

"Sunt ortodox, credincios. Asta e in CV-ul meu, scriu acolo mereu ca sunt crestin ortodox. Relatia de credinta e intre mine si Dumnezeu, uneori prin intermediul bisericii, alteori direct.

Am primit o invitatie la Sf Parascheva maine si mi-am permis un raspuns foarte elegant ca in context electoral nu ar fi bine sa particip. Nu am vrut sa folosesc un eveniment pentru scopuri care s-ar putea sa fie electorale", a mai spus Teodor Melescanu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu