13.10.2014

Reactia BGS: Iata ce s-a intamplat pe National Arena si de ce am reziliat contractul cu FRF

Reactia BGS: Iata ce s-a intamplat pe National Arena si de ce am reziliat contractul cu FRFFoto: Active News

Purtatorul de cuvant al BGS a vorbit despre incidentele petrecute sambata seara la meciul dintre Romania si Ungaria, dar si despre rezilierea contractului cu Federatia Romana de Fotbal.
Antoniu Ungureanu sustine ca BGS a procedat astfel deoarece nu accepta ca FRF sa i-a apararea "unor huligani".

"Cei de la Federatia Romana de Fotbal au ajuns sa ceara scuze celor cateva sute de huligani. Nu stim insa care este pozitia FRF-ului fata de ceilalti participanti la acest eveniment sportiv. Am ajuns in postura in care trebuie sa ne cerem scuze, nu ni se pare ok pozitia lor. Tocmai de aceea am decis sa reziliem contractul cu FRF", a spus Ungureanu pentru Mediafax.

"Pana acum nu am mai avut niciun fel de probleme cu FRF. Niciodata. Pana acum s-a inteles situatia. Toata lumea stie ca din cauza catorva sute de huligani se tulbura ordinea publica si se pune in pericol siguranta celorlalti participanti. Deci pozitia noastra asta e - atata timp cat federatia a ajuns sa ceara scuze huliganilor, care, nu o data, ci in repetate randuri, au tulburat linistea publica, nu avem cum sa continuam acest contract", a continuat acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu