10.10.2014

Emeric Ienei a facut o criza de nervi: Am ajuns un neica nimeni!

Emeric Ienei a facut o criza de nervi: Am ajuns un neica nimeni!Emeric Ienei, antrenorul care a castigat Cupa Campionilor Europeni cu Steaua in 1986, a avut o reactie surprinzatoare, declarandu-se total dezamagit de modul in care este tratat in Romania.
Fostul mare antrenor a declarat ca "am ajuns un nimeni", dupa ce a observat ca FRF a omis sa-l invite la meciul dintre Romania si Ungaria.

"Sa fiu invitat de cineva de la FRF la Romania - Ungaria? Hai, domnule, sa fim seriosi! Nu m-a invitat nimeni la nici un joc. M-am obisnuit sa nu mai fiu invitat pe nicaieri in ultimii ani. Nu credeam niciodata ca o sa ajung sau, mai bine spus, am ajuns acum un neica nimeni, dupa ce am castigat Cupa Campionilor Europeni in 1986 cu Steaua si am fost egalul Argentinei lui Maradona in anul in care pumele erau, la acel moment, campionii mondiali en titre si au pierdut, ulterior, finala CM din Italia. Este pacat ca am ajuns sa fiu tratat asa! Mai mult, m-am obisnuit cu neseriozitatea de la FRF, dupa ce m-au tot mintit ca o sa lucrez sau o sa colaborez cu nu stiu ce comisie tehnica. M-a durut ca aceasta promisiune a venit tocmai de la bunul meu prieten, Anghel Iordanescu", a spus Ienei pentru Fanatik.

FRF a anuntat ca va invita gloriile fotbalului romanesc la meciul cu Ungaria, dar de pe lista lipsesc nume precum Emeric Ienei, Ionel Augustin si Lita Dumitru.

Intalnirea dintre Romania si Ungaria se va disputa sambata, de la ora 19:00, si va fi transmisa in direct de Ziare.com.

Primele doua clasate din fiecare grupa merg direct la EURO 2016, in timp ce ocupantele locurilor trei joaca baraj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu